#

Office Coordinator (umowa na 3 miesiące)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Office Coordinator (umowa na 3 miesiące)

Miejsce pracy: Kraków
6-1-58733

Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Office Coordinator

Obowiązki:


- koordynacja pracy biura / opieka nad biurem zgodnie z planem zamówień
- dbanie o zaopatrzenie biura
- procesowanie i wprowadzanie faktur do systemu w oparciu o współpracę z zewnętrznymi vendorami
- koordynowanie dostaw / współpraca z klientami
- przyjmowanie i dystrybuowanie przychodzącej poczty
- wsparcie dla Dyrektora Zarządzającego w organizacji pracy (spotkania, konferencje, podróże służbowe, agenda, kalendarz)
- wsparcie w organizowaniu eventów biurowych

Wymagania:
- minimum rok doświadczenia na stanowisku Asystent/ka biura
- doświadczenie we współpracy z partnerami biznesowymi
- bardzo dobra organizacja pracy
- płynna znajomość języka angielskiego (poziom B2/C1)
- komunikatywność
- skurpulatność
- kreatywność
- proaktywność w działaniu
- samodzielność w pracy

Korzyści:
- umowa o pracę tymczasową (kontrakt na okres 3 miesięcy)
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
- godziny pracy: 9:00-17:00
- biuro w centrum Krakowa

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi