Office Coordinator - praca na min. 2 miesiące!
Poznań Office Coordinator - praca na min. 2 miesiące!
Poznań
NR REF.: 1107965
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta z branży IT poszukujemy osoby na stanowisko Office Coordinator !
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie biura w Poznaniu, Londynie i Kolonii. Do obowiązków Koordynatora biura będzie należeć monitorowanie i zarządzanie wszystkimi działaniami w biurze, kontakt z dostawcami i kontrolowanie budżetu, weryfikowanie kalendarza spotkań i synchronizowanie działania pracowników. Jako Office Coordinator będziesz zobligowany do kontrolowania czystości w biurze oraz koordynowania zamówień niezbędnych produktów. Podczas eventów, do Twoich obowiązków będzie należeć również wsparcie administracyjne, współpraca z innymi działami oraz koordynowanie wydarzeń.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Idealny Kandydat mówi biegle w języku angielskim (C1), posiada niewielkie doświadczenie na stanowisku administracyjnym, jest komunikatywny, ma umiejętności zarządcze oraz potrafi pracować z zespołem.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje pracę OD ZARAZ na minimum 2 miesiące z możliwością przedłużenia/zostania na stałe, szeroki pakiet benefitów (w tym ogólnodostępna spiżarnia z przekąskami, napojami oraz zdrową żywnością), elastyczne godziny pracy i z dobrze wyposażoną bibliotekę.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Poznań
NR REF.: 1107965
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta z branży IT poszukujemy osoby na stanowisko Office Coordinator !
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie biura w Poznaniu, Londynie i Kolonii. Do obowiązków Koordynatora biura będzie należeć monitorowanie i zarządzanie wszystkimi działaniami w biurze, kontakt z dostawcami i kontrolowanie budżetu, weryfikowanie kalendarza spotkań i synchronizowanie działania pracowników. Jako Office Coordinator będziesz zobligowany do kontrolowania czystości w biurze oraz koordynowania zamówień niezbędnych produktów. Podczas eventów, do Twoich obowiązków będzie należeć również wsparcie administracyjne, współpraca z innymi działami oraz koordynowanie wydarzeń.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Idealny Kandydat mówi biegle w języku angielskim (C1), posiada niewielkie doświadczenie na stanowisku administracyjnym, jest komunikatywny, ma umiejętności zarządcze oraz potrafi pracować z zespołem.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje pracę OD ZARAZ na minimum 2 miesiące z możliwością przedłużenia/zostania na stałe, szeroki pakiet benefitów (w tym ogólnodostępna spiżarnia z przekąskami, napojami oraz zdrową żywnością), elastyczne godziny pracy i z dobrze wyposażoną bibliotekę.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.