Office Assistant
Warszawa Office Assistant
Warszawa
NR REF.: 1109908
Twoja następna firma
Międzynarodowy, dynamicznie rozwijający się producent wysokiej jakości urządzeń dedykowanych do przemysłu, do sektora wodno-kanalizacyjnego, oczyszczalni ścieków, budownictwa. Jest to znana firma, która posiada nowoczesne i ergonomiczne biuro w Warszawie, fantastyczny zespół oraz bardzo przyjemną atmosferę.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację pracy biura (kontakt z firmą zarządzającą) i sekretariatu, obrót dokumentacją i zarzadzanie pocztą firmową. Na potrzeby biura będzie zamawiała towary i usługi, organizowała wizyty oraz podróże służbowe. Office Assistant będzie wspierał działania marketingowe przy współpracy z Marketing Managerem, a także zajmował się obsługą zapytać od klientów poprzez prowadzanie danych do CRM oraz przekazywanie informacji do właściwych osób. Nowozatrudniona osoba będzie współpracowała z innymi działami firmy w Polsce i za granicą.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osób z doświadczeniem w zakresie kierowania i organizowania pracy biura. Wymagamy doświadczenia w pracy na recepcji, w sekretariacie lub jako asystent/-ka Zarządu przy działaniach administracyjnych i organizacyjnych. Niezbędna jest dobra znajomość języka angielskiego ze względu na międzynarodowe środowisko pracy. Doświadczenie w działaniach marketingowych będzie atutem. Szansę sprawdzenia się na tym stanowisku ma osoba komunikatywna, bardzo dobrze zorganizowana, nie bojąca się wyzwań.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilną pracę dla znanej firmy z produktami bardzo dobrej jakości, atrakcyjne wynagrodzenie, dodatkowe benefity, wszelkie narzędzia do pracy, a przede wszystkim bardzo miłą i fantastyczną atmosferę w pracy.
Warszawa
NR REF.: 1109908
Twoja następna firma
Międzynarodowy, dynamicznie rozwijający się producent wysokiej jakości urządzeń dedykowanych do przemysłu, do sektora wodno-kanalizacyjnego, oczyszczalni ścieków, budownictwa. Jest to znana firma, która posiada nowoczesne i ergonomiczne biuro w Warszawie, fantastyczny zespół oraz bardzo przyjemną atmosferę.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację pracy biura (kontakt z firmą zarządzającą) i sekretariatu, obrót dokumentacją i zarzadzanie pocztą firmową. Na potrzeby biura będzie zamawiała towary i usługi, organizowała wizyty oraz podróże służbowe. Office Assistant będzie wspierał działania marketingowe przy współpracy z Marketing Managerem, a także zajmował się obsługą zapytać od klientów poprzez prowadzanie danych do CRM oraz przekazywanie informacji do właściwych osób. Nowozatrudniona osoba będzie współpracowała z innymi działami firmy w Polsce i za granicą.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osób z doświadczeniem w zakresie kierowania i organizowania pracy biura. Wymagamy doświadczenia w pracy na recepcji, w sekretariacie lub jako asystent/-ka Zarządu przy działaniach administracyjnych i organizacyjnych. Niezbędna jest dobra znajomość języka angielskiego ze względu na międzynarodowe środowisko pracy. Doświadczenie w działaniach marketingowych będzie atutem. Szansę sprawdzenia się na tym stanowisku ma osoba komunikatywna, bardzo dobrze zorganizowana, nie bojąca się wyzwań.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilną pracę dla znanej firmy z produktami bardzo dobrej jakości, atrakcyjne wynagrodzenie, dodatkowe benefity, wszelkie narzędzia do pracy, a przede wszystkim bardzo miłą i fantastyczną atmosferę w pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.