Office Assistant
Warszawa Office Assistant
Warszawa
NR REF.: 1088933
Ciekawa oferta pracy dla osób z doświadczeniem administracyjnym i zaawansowanym angielskim!
Dla naszego Klienta - firmy branży farmaceutycznej - poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Asystent(ka) Biura (Office Assistant)
Do Twoich obowiązków będzie należało zapewnienie sprawnego funkcjonowania Zarządufirmy oraz bezpośrednia współpraca z Prezesem, administrowanie dokumentacjąoraz przepływem informacji, prowadzenie rejestru umów i faktur, a także przyjmowanie, ewidencjonowanie i koordynowanie oraz kontrola terminowego załatwianiawszelkich zadań organizacyjnych spółki.
Osoba będzie współodpowiedzialna także za prowadzenie strony internetowejoraz zadania z zakresu marketingu.
Zatrudniona osoba powinna posiadać wyższe wykształcenie, min. półroczne doświadczenie zawodowena analogicznym stanowisku, w pracach polegających na koordynowaniu sekretariatu, czy zarządu firmy, zaawansowaną znajomość j. angielskiegooraz bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (Word i PowerPoint).
Klient ceni Kandydatów proaktywnych, pełnych entuzjazmu do pracy i otwartych na nowe wyzwania, odznaczjących się wysoką kulturą językową w mowie i w piśmie. Umiejętność tworzenia profesjonalnej korespondencji biznesowejbędzie dodatkowym atutem.
Proponowany kontrakt to umowa o pracęwraz z dostępem do benefitów pozapłacowych firmy i atrakcyjnym wynagrodzeniem, a także dobra lokalizacja w ścisłym centrum Warszawy.
Co powinieneś zrobić? Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Warszawa
NR REF.: 1088933
Ciekawa oferta pracy dla osób z doświadczeniem administracyjnym i zaawansowanym angielskim!
Dla naszego Klienta - firmy branży farmaceutycznej - poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Asystent(ka) Biura (Office Assistant)
Do Twoich obowiązków będzie należało zapewnienie sprawnego funkcjonowania Zarządufirmy oraz bezpośrednia współpraca z Prezesem, administrowanie dokumentacjąoraz przepływem informacji, prowadzenie rejestru umów i faktur, a także przyjmowanie, ewidencjonowanie i koordynowanie oraz kontrola terminowego załatwianiawszelkich zadań organizacyjnych spółki.
Osoba będzie współodpowiedzialna także za prowadzenie strony internetowejoraz zadania z zakresu marketingu.
Zatrudniona osoba powinna posiadać wyższe wykształcenie, min. półroczne doświadczenie zawodowena analogicznym stanowisku, w pracach polegających na koordynowaniu sekretariatu, czy zarządu firmy, zaawansowaną znajomość j. angielskiegooraz bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (Word i PowerPoint).
Klient ceni Kandydatów proaktywnych, pełnych entuzjazmu do pracy i otwartych na nowe wyzwania, odznaczjących się wysoką kulturą językową w mowie i w piśmie. Umiejętność tworzenia profesjonalnej korespondencji biznesowejbędzie dodatkowym atutem.
Proponowany kontrakt to umowa o pracęwraz z dostępem do benefitów pozapłacowych firmy i atrakcyjnym wynagrodzeniem, a także dobra lokalizacja w ścisłym centrum Warszawy.
Co powinieneś zrobić? Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.