Office Assistant
Kraków Office Assistant
Kraków
NR REF.: 1081385
Lokalizacja: Kraków
Umowa: B2B
Stawka: 200-250 netto/ MD
Dla naszego klienta z branży telekomunikacyjnej poszukujemy osoby na stanowisko: Office Assistant.
Zakres obowiązków
- obsługa administracyjna, biurowa, logistyczna projektów oraz programów (np. nb IoT, ChallengeUp, WARP sprint, inne)
- procesowanie umów (w tym sponsoringowych, w zakresie współpracy)
- obsługa oraz procesowanie zamówień dotyczących programów akceleracji/inkubacji oraz innych wydarzeń
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi administracyjnej hub:raum
- Bieżąca organizacja i koordynacja prac administracyjno-biurowych hub:raum
- Zapewnienie odpowiedniej logistyki i wsparcia administracyjnego na potrzeby organizacji spotkań oraz wydarzeń promocyjnych/szkoleniowych
- Wsparcie hub:raum w pracach administracyjnych w tym organizacja wyjazdów służbowych
- Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych dla potrzeb biura
- Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
- Zgłaszanie zapotrzebowań i realizacja wszelkich innych zamówień z wykorzystaniem wewnętrznych systemów (SAP, Helios, SRM itp.)
- Nadzorowanie oraz dbałość o realizację zadań/procesów z wykorzystaniem systemu do zarządzania projektem/zadaniami
Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność oraz dokładność w realizacji zadań - Dyspozycyjność, inicjatywa, zaangażowanie i przedsiębiorczość
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Wysoka kultura osobista
- Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- atrakcyjne zarobki
- benefity pozapłacowe (Medicover/Multisport)
- B2B
- nawiązanie współpracy z prestiżowym kontrahentem
Kraków
NR REF.: 1081385
Lokalizacja: Kraków
Umowa: B2B
Stawka: 200-250 netto/ MD
Dla naszego klienta z branży telekomunikacyjnej poszukujemy osoby na stanowisko: Office Assistant.
Zakres obowiązków
- obsługa administracyjna, biurowa, logistyczna projektów oraz programów (np. nb IoT, ChallengeUp, WARP sprint, inne)
- procesowanie umów (w tym sponsoringowych, w zakresie współpracy)
- obsługa oraz procesowanie zamówień dotyczących programów akceleracji/inkubacji oraz innych wydarzeń
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi administracyjnej hub:raum
- Bieżąca organizacja i koordynacja prac administracyjno-biurowych hub:raum
- Zapewnienie odpowiedniej logistyki i wsparcia administracyjnego na potrzeby organizacji spotkań oraz wydarzeń promocyjnych/szkoleniowych
- Wsparcie hub:raum w pracach administracyjnych w tym organizacja wyjazdów służbowych
- Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych dla potrzeb biura
- Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
- Zgłaszanie zapotrzebowań i realizacja wszelkich innych zamówień z wykorzystaniem wewnętrznych systemów (SAP, Helios, SRM itp.)
- Nadzorowanie oraz dbałość o realizację zadań/procesów z wykorzystaniem systemu do zarządzania projektem/zadaniami
Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność oraz dokładność w realizacji zadań - Dyspozycyjność, inicjatywa, zaangażowanie i przedsiębiorczość
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Wysoka kultura osobista
- Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- atrakcyjne zarobki
- benefity pozapłacowe (Medicover/Multisport)
- B2B
- nawiązanie współpracy z prestiżowym kontrahentem
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.