#

Office Assistant/ Asystentka Biura

EL - Expert

Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Opis stanowiska pracy

Polsko- Skandynawska firma EL-EXPERT zajmuje się wykonywaniem przemysłowych instalacji elektrycznych i mechanicznych na całym świecie.

Poszukuje kandydata na stanowisko: Office Assistant/ Asystentka Biura

- Wykonywanie prac administracyjno-biurowych,
- Prowadzenie kalendarza spotkań,
- Przyjmowanie rozmów telefonicznych oraz przekazywanie informacji do właściwych działów,
- Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej,
- Obsługa spotkań oraz realizacja zadań zleconych przez przełożonego i pracowników Firmy
- Organizacja zakwaterowania i transportu dla pracowników
- Dbałość o biuro

Oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość pracy w międzynarodowym środowisku oraz szeroki i ciekawy zakres obowiązków oraz możliwości rozwoju i długofalowej współpracy. „

Wymagania

- Wykształcenie min. średnie,
- Znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację,
- Otwartość, pozytywna energia,
- Znajomość pakietu MS Office
- Doskonała organizacja pracy,
- Wysoka kultura osobista,
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji w postaci CV (w formacie pdf) ze szczegółowym opisem zajmowanych stanowisk.

Prosze o kontakt emailowy: OFFICE(AT)EL-EXPERT.COM

www.el-expert.com

Prezentacja firmy

EL-EXPERT - firma specjalizująca się w wykonaniu instalacji automatyki i... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi