Polsko- Skandynawska firma EL-EXPERT zajmuje się wykonywaniem przemysłowych instalacji elektrycznych i mechanicznych na całym świecie.
Poszukuje kandydata na stanowisko: Office Assistant/ Asystentka Biura
- Wykonywanie prac administracyjno-biurowych,
- Prowadzenie kalendarza spotkań,
- Przyjmowanie rozmów telefonicznych oraz przekazywanie informacji do właściwych działów,
- Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej,
- Obsługa spotkań oraz realizacja zadań zleconych przez przełożonego i pracowników Firmy
- Organizacja zakwaterowania i transportu dla pracowników
- Dbałość o biuro
Oferujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość pracy w międzynarodowym środowisku oraz szeroki i ciekawy zakres obowiązków oraz możliwości rozwoju i długofalowej współpracy. „
- Wykształcenie min. średnie,
- Znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację,
- Otwartość, pozytywna energia,
- Znajomość pakietu MS Office
- Doskonała organizacja pracy,
- Wysoka kultura osobista,
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji w postaci CV (w formacie pdf) ze szczegółowym opisem zajmowanych stanowisk.
Prosze o kontakt emailowy: OFFICE(AT)EL-EXPERT.COM
www.el-expert.com
EL-EXPERT - firma specjalizująca się w wykonaniu instalacji automatyki i... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.