#

Office Assistant (angielski) m/k

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Office Assistant (angielski) m/k

Miejsce pracy: Warszawa

Wykształcenie wyższe; umiejętności: sprawne posługiwanie się programami MS Office , wysoka kultura obsługi klienta, umiejętność pracy w zespole, planowania i organizacji pracy wielozadaniowej, dbałość o szczegóły, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku , znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację; zakres obowiązków: Koordynowanie codziennej pracy biura, w tym: przyjmowanie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji, skanowanie i archiwizowanie, przygotowywanie dokumentów, w tym tłumaczenie pism, kompletowanie dokumentacji i podpisów, składanie wniosków do instytucji urzędowych, wysyłka poczty, administrowanie wyposażeniem i usługami dla biura, koordynacja współpracy z dostawcami, pomoc pracownikom w codziennych sprawach biurowych, udział w organizacji konferencji, spotkań i wydarzeń firmowych, współpraca z księgowością, kadrami, zarządem firmy, pracownikami w kraju i zagranicą. Praca w godzinach: 8-16. CV na adres e-mail, kontakt telefoniczny: 223500262.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi