#

Office Administrator

Hays Poland

Wrocław, dolnośląskie

Hays Poland

Office Administrator

Wrocław
Office Administrator
Wrocław
NR REF.: 1126593

Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, japońskiej firmy architektonicznej, inżynierskiej oraz budowlanej, z ponad 400- letnią tradycją, poszukujemy osoby, która byłaby odpowiedzialna za stanowisko Pracownika recepcji.


Twoje następne stanowisko
Do obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: >


  • obsługa recepcji,
  • obsługa centrali telefonicznej (odbieranie i łączenie rozmów),
  • praca nad obiegiem dokumentów (obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej),
  • obsługa gości firmy,
  • rozliczanie faktur od dostawców organizacja podróży służbowych
  • wsparcie innych działów w zakresie czynności biurowych.


Od kandydatów wymagane jest:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • wysokie zdolności organizacyjne, otwartość na kontakty z ludźmi,
  • skrupulatność i dobra organizacja pracy własnej,
  • dobra znajomość programu MS Office (w szczególności MS Excel).


Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje:


  • stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zasięgu,
  • umowę o pracę,
  • dojazd do miejsca pracy,
  • początkowe szkolenia,
  • dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, karta sportowa),
  • dofinansowanie do nauki języka niemieckiego (dla chętnych).

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi