Opis stanowiska pracy
A rare part-time opportunity has arisen for an all-round and versatile Office Administrator within an imaginative, UK-based software company that is opening a new office in Tarnow.
This is a superb role for a motivated and determined individual who is passionate about creating and managing a great new work environment from scratch and, at the same time, wants to maintain a great work/life balance as this role would suit individuals that want to work 2-3 days per week.
We are looking for a professional who will assist the UK-based management team to set up the new location and is able to manage the day to day tasks in the office.
For over 10 years our client’s products have continually delighted consumers through quality and innovation.
You will be responsible for:
- Administrative support to senior leaders
- Organising onsite and offsite business meetings and events
- Travel, accommodation and expenses booking and payments
- Collation, preparation and distribution of reporting and statistical analysis
- First contact point for office queries - telephony and in person
- Office procurement
- Any other duties commensurate with the level and scope of the role
We believe a great profile for this role should have the following:
- Get it done attitude.
- All-round, self-starter.
- Proven experience supporting senior leaders in a fast paced, demanding and dynamic environment.
- Initiative and able to work autonomously.
- Exceptional organisational skills.
- Knowledge of Health and Safety.
- Proven office management experience in private sector, fast paced organisation.
- Excellent communication skills both written and verbal.
- Time management and prioritisation of workload.
- Strong organisational skills and attention to detail.
- Excellent knowledge of MS Office, including Word, Excel, PowerPoint and Outlook.
- Ability to multi-task in fast paced environment.
- Proven record in managing a diverse set of individuals and their expectations.
- Very good English (B2-C1).
All applications will be considered and responded to in full. Applications are in strict confidence.
Davis Nolan IT Recruitment emphatically stresses, that as an organisation, we will not provide your CV or any other personal details to any 3rd parties without your full prior approval.
Prezentacja firmy
Davis Nolan to jedna z najszybciej rozwijających się firm rekruta...
Davis Nolan to jedna z najszybciej rozwijających się firm rekrutacyjnych w Polsce. Rekrutujemy najbardziej wykwalifikowanych pracowników z branży IT oraz Data Science. Naszą wartością jesteś Ty: Ty jako nasz pracownik, Ty jako nasz kandydat, Ty jako nasz klient. W roku 2016 doradziliśmy kilkuset kandydatom. Dzięki naszej pomocy wielu z nich weszło na nową ścieżkę kariery zawodowej.
W branży rekrutacji liczą się przede wszystkim ludzie. Posiadamy szeroko rozbudowaną sieć networkingową - znamy najlepszych, a najlepsi znają nas. Davis Nolan IT Recruitment to partner biznesowy dla firm zmieniających dzisiejszy świat technologii.
Łączy nas pasja do tego co robimy. Każdy z konsultantów jest ekspertem w konkretnej, wąskiej dziedzinie. Dbając o długotrwałe relacje zmieniamy podejście do rekrutacji. Mając rozbudowane marketingowe zaplecze pracujemy skuteczniej wprowadzając nowe rozwiązania w branży rekrutacji.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/02/2018
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - Konsulting, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Obsługa klienta