Do zakresu obowiązków należy m.in. organizacja pracy sekretariatu, odpowiedzialność za dokumenty kadrowe oraz rekrutacje w firmie, współpraca z podmiotami świadczącymi usługi dla kancelarii (księgowość, it, marketing), zarzadzanie zespołem pracowników oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy biura.
1) doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem biurem min. 2 lata;
2) wykształcenie wyższe (organizacja, zarządzanie, administracja, prawo);
3) zaangażowanie, skrupulatność, systematyczność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
4) dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu;
5)umiejętność zarządzania czasem pracy oraz ustalania priorytetów;
6) samodzielność w pracy;
7) łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami;
8) rozwinięte umiejętności interpersonalne;
9) praktyczna znajomość pakietu MS OFFICE (Word, Excel, Outlook, Power Point)
10) znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Kancelaria GWB
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.