Oferta dla studentów kierunków finansowych
Kraków Oferta dla studentów kierunków finansowych
Kraków
NR REF.: 1089925
Wspaniała możliwość pracy w międzynarodowej korporacji!
Dla naszego Klienta, firmy działającej w sektorze Shared Service Center, poszukujemy kandydatów do pracy w dziale obsługi klienta i usług finansowych. Oddział firmy znajduje się w centrum Krakowa.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za analizowanie żądań klientów, ocenianie transakcji, analizowanie dokumentów o upadłości i przesyłanie ich do odpowiednich agencji. W zakresie jej obowiązków będzie także sprawdzanie poprawności przetwarzania zamówień, ocena dopasowania planów ratalnych, procesowanie pisemnych zapytań od zewnętrznych firm oraz rozliczanie kont/transakcji i zawiadamianie tychże firm o zmianach na koncie. Zadaniem zatrudnionego będzie także odpowiadanie w sposób pisemny i/lub ustny na zapytania klientów.
Kandydat powinien mieć ukończone studia na poziomie licencjatu (preferowane studia finansowe), musi także być w stanie komunikować się w języku angielskim w mowie i piśmie (na poziomie co najmniej C1), powinien umieć podejmować decyzje i skupiać się na szczegółach. Wymagana jest biegła obsługa programu MS Office, ponadto, posiadanie zdolności kreatywnego myślenia oraz multitaskingu będzie dużym atutem. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta oraz preferowane co najmniej roczne doświadczenie w dziale usługa finansowych. Kandydat powinien być w stanie pracować w wymiarze godzin między 14:00, a 22:00.
Jeśli jesteś zainteresowany – nie czekaj, tylko prześlij nam swoje CV w języku Angielskim!
Kraków
NR REF.: 1089925
Wspaniała możliwość pracy w międzynarodowej korporacji!
Dla naszego Klienta, firmy działającej w sektorze Shared Service Center, poszukujemy kandydatów do pracy w dziale obsługi klienta i usług finansowych. Oddział firmy znajduje się w centrum Krakowa.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za analizowanie żądań klientów, ocenianie transakcji, analizowanie dokumentów o upadłości i przesyłanie ich do odpowiednich agencji. W zakresie jej obowiązków będzie także sprawdzanie poprawności przetwarzania zamówień, ocena dopasowania planów ratalnych, procesowanie pisemnych zapytań od zewnętrznych firm oraz rozliczanie kont/transakcji i zawiadamianie tychże firm o zmianach na koncie. Zadaniem zatrudnionego będzie także odpowiadanie w sposób pisemny i/lub ustny na zapytania klientów.
Kandydat powinien mieć ukończone studia na poziomie licencjatu (preferowane studia finansowe), musi także być w stanie komunikować się w języku angielskim w mowie i piśmie (na poziomie co najmniej C1), powinien umieć podejmować decyzje i skupiać się na szczegółach. Wymagana jest biegła obsługa programu MS Office, ponadto, posiadanie zdolności kreatywnego myślenia oraz multitaskingu będzie dużym atutem. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta oraz preferowane co najmniej roczne doświadczenie w dziale usługa finansowych. Kandydat powinien być w stanie pracować w wymiarze godzin między 14:00, a 22:00.
Jeśli jesteś zainteresowany – nie czekaj, tylko prześlij nam swoje CV w języku Angielskim!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.