#

Obsługa sklepu internetowego

Contact Center Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Opis stanowiska pracy

Do obsługi sklepu internetowego poszukujemy pracowników dla naszego Partnera który prowadzi największą sieć perfumerii internetowych w Europie Środkowej. Firma posiada sklepy w Polsce, Czechach, na Węgrzech i na Słowacji. Rocznie obsługuje w tych krajach setki tysięcy klientów. 

 

Zakres obowiązków:

  • obsługa połączeń przychodzących,
  • wykonywanie połączeń wychodzących,
  • obsługa CHATu ze strony Klienta,
  • obsługa wiadomości e-mail do Klientów oraz inne prace Back Office związane z projektem

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • stawka 14pln za RBH (+dodatek do pracy w nocy 2pln do RBH)
  • płatne szkolenie,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
  • przyjazna atmosferę w miejscu pracy w zgranym zespole.

Wymagania

  • znajomość j. angielskiego na poziomie C1 zapewniająca swobodną komunikację z Klientami zarówno w mowie, jak i na piśmie
  • przyjemny ton głosu,
  • brak wad wymowy,
  • dyspozycyjność do pracy na nocną zmianę (praca pon-pt, w godzinach 21:00-5:00, w późniejszym etapie pewnie również weekendy),
  • mile widziana znajomość branży kosmetycznej.

 

Prezentacja firmy

Od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
5
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi