Zakres obowiązków:
• przygotowanie i obsługa wizyt gości w studiu,
• obsługa rozmów telefonicznych, także w języku angielskim,
• dbanie o terminowy obieg dokumentów między działami firmy oraz firmami zewnętrznymi,
• koordynacja i nadzór nad jakością usług kurierskich, pocztowych, przewozu osób,
• dbanie o zaopatrzenie biura w potrzebne artykuły, przyjmowanie dostaw,
• wspieranie organizacji podróży służbowych,
• dbanie o nienaganny wygląd recepcji oraz o dobry wizerunek firmy,
• inne prace zlecone w obszarze Recepcji.
Wymagania:
• dostępność na 4 do 8 godzin dziennie,
• komunikatywna znajomość angielskiego w mowie i piśmie,
• zaangażowanie w wykonywaną pracę,
• poczucie odpowiedzialności, wyczucie sytuacji, komunikatywność,
• umiejętności organizacyjne,
• wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
• możliwość zdobycia doświadczenia w renomowanej, międzynarodowej firmie,
• współpraca w dynamicznym środowisku i miłej atmosferze,
• możliwość rozwoju.