Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
- Profesjonalna obsługa kluczowych klientów firmy - Przyjmowanie zamówień od klientów i przekazywanie do innych działów w firmie - Badanie potrzeb klienta i rozpatrywanie reklamacji - Negocjowanie warunków - Realizacja celów
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego i j. niemieckiego - Dobra znajomość obsługi pakietu Ms Office - Wysokie umiejętności komunikacyjne, negocjacji - Doświadczenie w obsłudze klienta i rozpatrywaniu reklamacji - Bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie - Zatrudnienie na umowę o pracę, po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony - Atrakcyjne wynagrodzenie - Ubezpieczenie medyczne - Kartę sportową - Możliwość nauczenia się pracy w systemie SAP - Miejsce pracy: Warszawa
Poleć ofertę swoim znajomym!
Numer referencyjny: KOK/2018/GRM
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?