#

obsługa firmowego konta na Allegro , praca w biurze

Vega

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

obsługa firmowego konta na Allegro oraz e-sklepie i innych portalach handlowych , praca w biurze pracodawcy na narzędziach pracodawcy , bezpośredni kontakt z klientami oraz z dostawcami , kierowanie logistyką dostaw do klientów , obsługa reklamacji , wykonywanie zestawień sprzedaży , obserwacja innych konkurencyjnych aukcji i umiejętność analizy oraz wyciągania wniosków
oferujemy dobre warunki pracy : umowa o pracę , wynagrodzenie podstawowe oraz prowizyjne , miłą atmosferę pracy , możliwość samokształcenia , zawsze możliwość awansu. Miejsce pracy w nowoczesnym obiekcie 700 m od granicy Wrocławia , od pętli autobusu miejskiego 115 / Kamieniec Wrocławski / .

Wymagania

umiejętność obsługi portalu typu Allegro , komunikatywność , samodyscyplina , pracowitość , rzetelność , prawidłowa wymowa , umiejętność szybkiego uczenia się , mile widziana umiejętność obsługi programu OPTIMA , wykształcenie minimum średnie,

Prezentacja firmy

Firma produkująca meble łazienkowe

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/11/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Czas trwania umowy
czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
3 000PLN - 4 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi