Opis stanowiska pracy
Aktywne pozyskiwanie klientów reklamowych
Samodzielne prowadzenie projektów sprzedażowych
Budowanie trwałych i solidnych relacji z klientami
Badanie i kreowanie potrzeb klientów
Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji oraz sporządzanie ofert
Monitorowanie i analiza rynku
Wspieranie działań z zakresu marketingu internetowego
Koordynacja projektów marketingowych
Budowanie wizerunku firmy
Wymagania
Wysokie predyspozycje komunikacyjne (spotkania, prezentacje)
Znajomość mechanizmów na rynku reklamy internetowej
Wiedza w zakresie sztuki i kultury
Umiejętność przygotowania ofert i prezentacji
Dynamika w działaniu i nastawienie na osiąganie celów
Wysoka dyscyplina w organizacji własnej pracy
Język angielski biegły w mowie i piśmie
Prezentacja firmy
Media&Work Agencja Komunikacji Medialnej prowadzi szeroką działalność na...
Media&Work Agencja Komunikacji Medialnej prowadzi szeroką działalność na rzecz promocji kultury - współpraca z czołowymi instytucjami kultury w Polsce oraz działalność wydawnicza na potrzeby rynku sztuki - pozwoliły połączyć nam potrzeby i aspiracje indywidualnych twórców z ich artystycznym oraz komercyjnym sukcesem.
Nasza współpraca z artystami zdejmuje z nich odpowiedzialność organizacji oraz monitorowania prowadzonych działań komunikacyjnych – sprawiamy, że sztuka zostaje dostrzeżona zarówno przez instytucje kultury, galerie sztuki, animatorów kultury i sympatyków, jak i zmierzamy do jej sukcesu komercyjnego.
Opieka obejmuje działania związane z przygotowaniem i dystrybucją materiałów promocyjnych, kontaktami z mediami i instytucjami, pozyskiwaniem nowych klientów, sponsorów, mecenasów, organizacją wydarzeń. W pracy wykorzystujemy doświadczenie zdobyte przez naszych pracowników oraz współpracowników na polu krytyki artystycznej, psychologii, biznesu, dziennikarstwa, reklamy oraz nowych technologii.
Czym dokładnie się zajmujemy?
1. Planowanie i doradztwo:
-doradztwo komunikacyjne i finansowe;
-doradztwo biznesowe;
-wsparcie prawne.
2. Portfolio i wizerunek:
- budowa wizerunku artystów;
- przygotowanie materiałów promocyjnych: strona www, portfolio artystyczne, teksty, zdjęcia, filmy, nagrania, animacje;
- organizacja wydarzeń i wystaw artystycznych.
3. PR - Kontakty z klientami, instytucjami kultury, mediami:
- negocjowanie i egzekwowanie umów;
- reprezentowanie interesów naszych Klientów;
- pozyskiwanie sponsorów, mecenasów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/03/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Wynagrodzenie
- 2 000PLN - 5 000PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- tak
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Kadra zarządzająca