#

New Business Manager - hurt usług telekomunikacyjnych i SMS

Netcentrica Sp. z o.o.

03-216 Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

NETCENTRICA Sp. z o.o. jest niezależnym operatorem telekomunikacyjnym, wyspecjalizowanym w świadczeniu usług telefonii internetowej, obsłudze SMS i technicznej obsłudze kampanii telemarketingowych. Firma istnieje na rynku od 9 lat i dzięki dobrze dopasowanej do oczekiwań klientów ofercie z powodzeniem konkuruje z największymi na rynku graczami.

Pracujemy w niewielkim zespole nastawionym na efektywność, więc każda osoba ma wielkie pole do popisu pod względem samodzielności i organizacji pracy.

Jako New Business Manager odpowiadać będziesz za rozwój następujących produktów:

  • Hurtowe usługi telekomunikacyjne świadczone dla Call Center i działów telemarketingowych
  • Usługi masowej wysyłki SMS, faksów i komunikatów głosowych

 

W zakres obowiązków wchodzić będą m.in:

  • Tworzenie i koordynację sprzedaży poprzez sieć partnerską
  • Pozyskiwanie klientów z segmentu Call Center, film telemarketingowych i korporacyjnych działów telefonicznej obsługi klienta
  • Zamykanie sprzedaży min. 5 projektów miesięcznie
  • Aktywne tworzenie nowych i niestandardowych kanałów pozyskiwania klientów
  • Wyszukiwanie nisz i analizy trendów
  • Utrzymanie klienta i budowanie długotrwałych relacji

 

Kandydatom na to stanowisko oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników
  • Pracę w części biurowej PGE Stadionu Narodowego
  • Elastyczne godziny pracy
  • Udział w tworzeniu od nowa działu w firmie i aktywny wpływ na ten proces
  • Samodzielna praca w nieformalnej atmosferze, bez rozbudowanej hierarchii i obciążeń związanych z raportowaniem "do centrali"
  • Bardzo dobry dojazd komunikacją miejską
  • Bezpłatne miejsca parkingowe dla zmotoryzowanych
  • Bogata oferta kateringu
  • Dostęp do sauny

Wymagania

  • Gotowość do pracy w małej firmie, stanowiącej przeciwieństwo wszystkiego co korporacyjne
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych (głos/data/SMS) dla dużych klientów biznesowych lub Call Center
  • Mile widziane doświadczenie albo w sprzedaży usług dla Call Center lub jako menadżer/kierownik w Call Center lub doświadczenie w sprzedaży masowych wysyłek SMS/FAX/VMS
  • Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług (preferowane telekomunikacyjne, IT)
  • Minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta korporacyjnego
  • Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
  • Znajomość technik sprzedaży i technik negocjacyjnych
  • Wysoka motywacja i nastawienie na efektywność 

Prezentacja firmy

NETCENTRICA Sp. z o.o. jest niezależnym operatorem telekomunikacyjnym, w... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
3 000PLN - 6 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Elektronika / Telekomunikacja, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi