Opis stanowiska pracy
Szanowni Państwo,
jesteśmy jedną z najdłużej działających w Polsce agencji eventowych. Nasza pierwsza marka została założona w 1995 roku. Po 21 latach działalności tworzymy grupę eventową składająca się z 5 marek dedykowanych branży eventowej. Jesteśmy rodzinną firmą zatrudniającą specjalistów zajmujących się organizacją eventów.
W naszym portfolio znajdują się ogromne projekty, które są fundamentem do skutecznego pozyskiwania nowych klientów. Oferujemy najwyższą jakość pracy, a nasze standardy oparte są na wartościach firmy: najważniejsze w naszej pracy jest życie i je szanujemy jako wartość najwyższą.
W rozwoju firmy kierujemy się ambicją, odpowiedzialnością, pięknem i perfekcją.
Poszukujemy osoby, która zajmie się sprzedażą imprez jubileuszowych oraz rozwojem działań event marketingowych.
Do jej zadań będzie należało:
- Samodzielne i kompleksowe prowadzenie projektów sprzedażowych realizowanych dla firm na terenie całej Polski
- Nawiązywanie i budowanie pozytywnych relacji z nowymi klientami
- Negocjowanie warunków oraz utrzymywanie długofalowych relacji z pozyskanymi Klientami
Oczekujemy:
Ze względu na wizję i cel naszej firmy szukamy osoby, której bliskie są wysokie standardy pracy, dress code, elegancja, klasa i zasady dobrego wychowania.
Oczekujemy samodzielnej pracy mającej na celu pozyskanie nowych klientów, które przełoży się na rozwój firmy i świetne warunki finansowe dla new business managera.
Oferujemy
- Pracę przy prestiżowych eventach
- Atrakcyjne wynagrodzenie i premie
- Współpracę z dużymi polskimi firmami
- Szkolenia wprowadzające (psychologia w sprzedaży, etykieta w biznesie, event marketing)
Prezentacja firmy
Grupa eventowa Dylczyk Art powstała w 2015 roku, w czasie którego...
Grupa eventowa Dylczyk Art powstała w 2015 roku, w czasie którego świętujemy 20 – lecie powstania naszej pierwszej marki, firmy Rean.
Od początku działalności zajmowaliśmy się organizacją eventów. Produkowaliśmy wielkie imprezy masowe: mityng Na Rynek Marsz, Z Plusem do Unii, 60-lecie Tymbarku. Od początku firma specjalizował się w organizacji imprez sportowych, byliśmy twórcą słynnych eventów cyklicznych Jogging z RMF FM.
Jako pierwsza firma eventowa stworzyliśmy grupę taneczno-akrobatyczną, którą prowadzimy do dziś.
W 2012 roku byliśmy organizatorem Danone Nations Cup. Przez 20 lat pracowaliśmy dla tysięcy polskich i zagranicznych firm.
A teraz co do historii: Po 20 latach od założenia firmy posiadamy 3 własne marki, a dodatkowo z naszymi partnerami współtworzymy 4 kolejne, dedykowane branży eventowej. Nasze konsorcjum to efekt wieloletniego doświadczenia, wiedzy, pasji i pracy fantastycznych ludzi...
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/10/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Reklama / Komunikacja, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sport / Rekreacja