Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

naczelnik

Ministerstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-454 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kierowanie pracą i zlecanie pracownikom Wydziału zadań, udzielanie instrukcji i wytycznych co do sposobu ich załatwienia;
  • Nadzorowanie udzielania informacji prawnych zainteresowanym podmiotom z zakresu działalności Biura;
  • Sporządzanie opinii prawnych w kwestiach stosowania prawa związanych z funkcjonowaniem Biura;
  • Koordynowanie i nadzorowanie Zespołu Kontroli w celu efektywnego wykonywania przez niego zadań;
  • Nadzór nad rozpatrywaniem wniosków o udostępnienie z Krajowego Rejestru Karnego i Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym danych do badań naukowych;
  • Koordynowanie rozpatrywania reklamacji dotyczących przetwarzania danych i wydanych zaświadczeń i nadzór nad ww. procesem;
  • Opracowywanie dokumentów związanych z ochroną danych i przetwarzaniem danych gromadzonych w Krajowym Rejestrze Karnym i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, w tym polityk bezpieczeństwa;
  • Kontrolowanie terminowości realizowanych przez Wydział spraw.


Warunki pracy

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
- zagrożenie korupcją,
- praca pod presją czasu i w warunkach stresu,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 6745,83 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 3,6).

Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie.

Etapy naboru: test wiedzy, badanie kompetencji menedżerskich, rozmowa kwalifikacyjna.

List motywacyjny oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty niespełniające wymagań formalnych i oferty kandydatów niewyłonionych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.

Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl.

Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.

Informacje dodatkowe pod nr. tel. (22) 52 12 378, (22) 52 12 743.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

4 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych na stanowisku związanym z interpretacją przepisów prawa

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość przepisów o ochronie danych osobowych,
  • znajomość ustawy o Krajowym Rejestrze Karnym oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
  • znajomość ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość kodeksu karnego, kodeksu karnego wykonawczego, kodeksu karnego skarbowego, kodeksu wykroczeń,
  • znajomość ustawy o opłacie skarbowej,
  • znajomość decyzji Rady 2009/316/WSiSW z dnia 6 kwietnia 2009 r. w sprawie ustanowienia europejskiego systemu przekazywania informacji z rejestrów karnych (ECRIS), zgodnie z art. 11 decyzji ramowej 2009/315/WSiSW (Dz.U.UE.L.09.93.33),
  • doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, otwartość na zmiany, planowanie i myślenie strategiczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, pozytywne podejście do klienta, radzenie sobie z presją, umiejętność negocjowania, zarządzanie personelem, zorientowanie na osiąganie celów,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • aplikacja radcowska
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego),
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu określonego w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 218, poz. 1695), potwierdzająca znajomość języka angielskiego na poziomie B1. W przypadku składania dyplomu ukończenia Krajowej Szkoły Administracji Publicznej należy złożyć dodatkowo zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego wydane przez KSAP, jeśli z treści dyplomu ukończenia KSAP nie wynika, że absolwent Szkoły posiada znajomość tego języka. Kandydatki/kandydaci, którzy nie złożą dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie, zostaną poddani procedurze sprawdzającej,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (fakultatywnie).

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/06/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi