Opis stanowiska pracy
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
01-211 Warszawa ul. Giełdowa 7/9
Ogłoszenie nr 86103 / 19.10.2021
Naczelnik Wydziału
Do spraw: kierowania pracą Wydziału Inwestycji, Remontów, Obsługi Technicznej i Transportowej w Wydziale Inwestycji, Remontów, Obsługi Technicznej i Transportowej, Biuro Administracji
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- Kieruje pracą Wydziału poprzez nadzorowanie pracy podległych pracowników
- Organizuje prawidłowe zarządzanie nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Organizuje prawidłowe administrowanie, konserwacje oraz bieżące utrzymanie obiektów wchodzących w skład Infrastruktury UKE
- Organizuje i nadzoruje prawidłową obsługę transportową Urzędu
- Uczestniczy w opracowywaniu planu inwestycyjnego Urzędu oraz sprawuje nadzór nad realizacją planu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na podobnym stanowisku
- Wiedza z zakresu: prawa cywilnego; ubezpieczenia majątku; zamówień publicznych; przepisów dotyczących gospodarowania nieruchomościami; prawa budowlanego w zakresie utrzymania obiektów budowlanych; obsługi administracyjno-technicznej nieruchomości
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa
- Prawo jazdy kategorii B
- Posiadanie kompetencji: zarządzanie ludźmi, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
- Dogodną lokalizację w nowoczesnej przestrzeni biurowej, blisko stacji Metra Rondo Daszyńskiego
- Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00)
- Możliwość pracy zdalnej w okresie zagrożenia epidemicznego
- Możliwość wykonywania pracy w formie telepracy w określone dni tygodnia
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
- Bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów
- Spotkania okolicznościowe dla pracowników i ich rodzin (np. Rodzinny Piknik Naukowo-Sportowy, impreza mikołajkowa itp.)
- Pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
- Możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie
- Parking dla rowerów
- Pokój Rodzica z dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Wymagania
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
Dodatkowe informacje
Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do udziału w naborze.
Oferty spełniające wymagania formalne, to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata, zostaną zniszczone.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów.
Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- Sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych
- Test wiedzy
- Test kompetencyjny
- Rozmowa kwalifikacyjna
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Prawo jazdy do wglądu podczas rekrutacji
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj do: 29 października 2021
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@uke.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 86103 / 19.10.2021.
Lub w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 86103" na adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa
z dopiskiem „Naczelnik Wydziału BA/WIR/1”
Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych (adres: https://pue.uke.gov.pl) lub pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@uke. gov. pl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 53 49 227 lub mailowego na adres: rekrutacja@uke.gov.pl
Dokumenty należy złożyć do: 29.10.2021
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Prezentacja firmy
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej jest organem regulacyjnym w zak...
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej jest organem regulacyjnym w zakresie działalności telekomunikacyjnej, pocztowej, oraz gospodarki zasobami częstotliwości oraz organem nadzoru rynku w zakresie kontroli wyrobów emitujących lub podatnych na emisję pola elektromagnetycznego, w tym urządzeń radiowych.
Główne zadania:
regulacja, kontrola i analiza rynku telekomunikacyjnego i pocztowego,
gospodarka zasobami częstotliwości,
gospodarka zasobami numeracji telefonicznej,
kontrola spełniania wymagań z zakresu kompatybilności elektromagnetycznej,
wspieranie użytkowników usług cyfrowych, polubowne rozwiązywanie sporów z dostawcami usług, działalność edukacyjna oraz prowadzenie kampanii społecznych.
Pracownicy UKE mają realny wpływ na funkcjonowanie Państwa w obszarze rynku telekomunikacyjnego i pocztowego. Uczestniczą w projektowaniu i tworzeniu cyfrowej rzeczywistości Polaków.
Praca w UKE to realizacja zadań w oparciu o pracę projektową, w środowisku krajowym i międzynarodowym oraz we współpracy z sektorem przedsiębiorstw i nauki. To elastyczny system godzin pracy, premiowanie konkretnych efektów pracy oraz możliwość udziału w podnoszących kwalifikacje kursach i szkoleniach.
Centrala Urzędu mieści się w Warszawie, ale zadania realizuje w całym kraju poprzez swoje Delegatury.
Wszystkie informacje na temat Urzędu są dostępne na stronie https://uke.gov. pl/
Watro dołączyć do naszego zespołu!
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/11/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja Publiczna, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Kadra zarządzająca, Praca Top management, Praca Elektronika / Telekomunikacja