Opis stanowiska pracy
Główny Urząd Miar w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
naczelnik wydziałuGłówny Urząd Miar
ul. Elektoralna 2
00-950 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- koordynuje i nadzoruje zadania związane z funkcjonowaniem Wydziału
- koordynuje prace związane z realizacją działań informacyjnych służących promocji metrologii i probiernictwa
- koordynuje udostępnianie informacji publicznej
- koordynuje prace związane z wydawaniem publikacji
- koordynuje w Urzędzie obowiązki wynikające z ustawy Prawo prasowe
- koordynuje działania związane z organizowaniem wydarzeń w Urzędzie lub z udziałem Urzędu
- koordynuje sprawy związane z historycznymi zbiorami metrologicznymi i probierczymi w Urzędzie, w tym współpracuje z muzeami
- koordynuje sprawy związane z prowadzeniem biblioteki technicznej Urzędu
Warunki pracyPraca administracyjno – biurowa. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Pomieszczenie biurowe znajduje się na drugim piętrze. W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części "kopie innych dokumentów i oświadczenia" nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Przypominamy o obowiązku składania dokumentów w języku polskim.
Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą mailową o terminie kolejnego etapu rekrutacji.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 581 95 31 oraz (22) 581 93 84 w godz. 8.00-16.00.
Wzór wymaganych oświadczeń dostępny na stronie www.gum.gov.pl.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy5 lat doświadczenia zawodowego
w tym powyżej 3 lat doświadczenia w obszarze Public Relations
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość zasad funkcjonowania administracji rządowej oraz budowania pozytywnego wizerunku instytucji publicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- studia podyplomowe z zakresu Public Relations
- przeszkolenie z zakresu komunikacji administracji publicznej ze społeczeństwem
- doświadczenie w organizacji imprez popularyzujących wiedzę techniczną
- doświadczenie we współpracy z mediami
- znajomość ustaw: Prawo prasowe, Prawo autorskie
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokunentów potwierdzających znajomość języka angielskiego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-04-24
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu