Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Miechowie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

naczelnik wydziału

Komenda Powiatowa Policji
ul. Bolesława Prusa 3
32-200 Miechów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kierowanie pracą pracowników Wydziału Wspomagającego realizujących zadania wspomagające działalność jednostki w zakresie kadrowo – szkoleniowym, prezydialnym, finansowym, transportowym, w zakresie łączności i informatyki, gospodarki materiałowo – technicznej,
  • Określenie zakresu zadań podległej komórki organizacyjnej, sporządzanie opisów stanowisk pracy oraz ocen okresowych podległych pracowników,
  • Przygotowanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
  • Przygotowanie, ewidencjonowanie i wydawanie skierowań na badania z zakresu medycyny pracy policjantom i pracownikom Komendy,
  • Zakładanie oraz prowadzenie teczek osobowych pracowników Komendy,
  • Kształtowanie właściwej atmosfery i stosunków interpersonalnych oraz egzekwowanie przestrzegania dyscypliny pracy,
  • Obsługa systemu SWOP.


Warunki pracy

Praca wykonywana jest w systemie jednozmianowym w budynku Komendy Powiatowej Policji w Miechowie przy ul. B. Prusa 3. Praca o różnym stopniu skomplikowania oraz dużym stopniu odpowiedzialności. Codzienna praca na komputerze.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty składane po terminie i niekompletne nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Nieotrzymanie zaproszenia do wzięcia udziału w rozmowie kwalifikacyjnej w ciągu 20 dni od ukazania się ogłoszenia jest równoznaczne z negatywnym rozpatrzeniem oferty.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (0-41)382-22-08.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
- doświadczenie w pracy 5 lat doświadczenia w administracji lub 1 rok doświadczenia w danym obszarze,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy oraz służby cywilnej,
- umiejętność pracy zespołowej,
- odporność na stres.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 5 sierpnia 2010 roku. (Dz.U.Nr 182, poz.1228).

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-05-02
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi