Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi

Łódzki Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

naczelnik wydziału

90-425 Łódź, ul.Piotrkowska 99

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • organizowanie i koordynowanie pracy wydziału oraz udzielanie pracownikom porad i niezbędnej pomocy w realizacji zleconych im zadań
  • nadzorowanie wykonywania obowiązków przez podległych pracowników; sprawowanie kontroli wewnętrznej
  • nadzorowanie przestrzegania przez podległych pracowników Regulaminu i innych przepisów wewnętrznych;nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy w kierowanym Wydziale
  • przedstawianie spraw do akceptacji bezpośrednim przełożonym
  • proponowanie nowych form i metod pracy
  • opracowywanie zakresów obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień oraz wniosków i opinii służbowych odnośnie pracowników w kierowanym Wydziale
  • nadzór nad dbałością o kompetentną, sprawną i kulturalną obsługę klientów


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa,działania pod presją czasu, możliwość występowania sytuacji spornych,duża złożoność i różnorodność problematyki,kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,praca przy monitorze ekranowym, oraz przy obsłudze urządzeń biurowych.
stanowisko pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym bez windy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty niekompletne,nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.Osoby zakwalifikowane zostaną poinformowane telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów,oferty zostaną komisyjnie zniszczone.Dokumenty należy złożyć w kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz numerem ogłoszenia o naborze.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ukończone na kierunkach: Administracja lub Finanse lub Zarządzanie i Marketing

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarach takich jak: administracja, finanse, kadry

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Biegła znajomość zagadnień administracyjnych i kadrowych
  • Znajomość przepisów prawa pracy, ustawa o służbie cywilnej,BHP, ochrony danych osobowych,
  • Znajomość przepisów dotyczących udzielanych dotacji celowych
  • Znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych,
  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • Odpowiedzialność
  • Umiejętność osługi komputera pakiet MS Office,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Posiadanie uprawnień inspektora BHP
  • Posiadanie prawa jazdy kat.B
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość języka angielskiego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia prawa jazdy
  • potwierdzenie uprawnień inspektora BHP

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi