#

Multilingual Marketing Back Office Specialist

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Multilingual Marketing Back Office Specialist

Miejsce pracy: Wrocław
5-26-53984
Salary: 4500 - 6000 PLN

For our Client international company which developing Service center in Wroclaw we are looking for a Multilingual Back Office Specialist.

Responsibilities:

- Analysing online advertising content and business websites
- Providing support and consultancy related to content on Client accounts
- Answering to the Clients, resolving problems
- Maintaining and developing of business relation with Business Partners
- Preparing internal reports for Clients
- Increasing of quality service (process improvement)

Requirements:
- Good English skills,
any additional language ( for example: spanish, portuguese, german, french) will be an asset
- Knowledge of MS Excel and Office and usage of electronic mail systems (Outlook)
- Excellent communication and interpersonal and analytical skills
- Good adaptability and flexibility skills
- Experience in content writing or data entry is an advantage

Benefits:
- Attractive salary and benefits
- Quarterly performance bonus
- Paid Annual Leave
- Private medical care
- Multisport card
- Great training system
- International, dynamic work environment

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi