Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków:
• Wsparcie restauracji w obszarach związanych z IT
• Bieżące identyfikowanie i rozwiązywanie problemów dotyczących software, hardware i telekomunikacji
• Współpraca z dostawcami usług IT i firmami serwisującymi
Oczekiwania:
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
• Troubleshooting systemu Windows i pakietu MS Office
• Troubleshooting sieci, systemów i protokołów
• Umiejętność zdalnego rozwiązywania problemów IT
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego
• Prawo jazdy kat.B
• Gotowość do pracy w systemie zmianowym
• Bardzo dobre zdolności komunikacji interpersonalnej
Oferujemy:
• Bycie częścią międzynarodowego, dynamicznie rozwijającego się zespołu
• Wyzwania, szybko rozwijające się środowisko pracy
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij do nas swoje CV na nasz adres. Nie zapomnij o numerze referencyjnym ITHP/AmRest/05/14 w temacie wiadomości.
Zapoznamy się uważnie z nadesłanymi aplikacjami, po czym skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prezentacja firmy
AmRest Sp. z o.o. jest największą niezależną firmą prowadzącą sie...
AmRest Sp. z o.o. jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Od prawie 20 lat Spółka rozwija portfolio wyśmienitych marek, liderów w swoich kategoriach, takich jak KFC, Pizza Hut, Burger King oraz Starbucks. Działamy w oparciu o franczyzę i współpracę typu joint venture. Od 2011 roku AmRest jest właścicielem marki La Tagliatella, która rozwijana jest zarówno przez restauracje będące własnością spółki, jak i działające na zasadzie franczyzy. Obecnie restauracje tego włoskiego konceptu możemy znaleźć w Hiszpanii, Francji, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Indiach. Od grudnia 2012 w wyniku nabycia większościowego pakietu udziałów w firmie Blue Horizon AmRest stał się również właścicielem dwóch doskonale prosperujących, chińskich marek: Blue Frog i KABB (łącznie 11 restauracji). Na główna siedzibę naszej firmy wybrano Wrocław, skąd zarządzamy prawie 700 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants). Każdego dnia ponad 15.000 pracowników AmRest, poprzez naszą kulturę „WSZYSTKO JEST MOŻLIWE!” dostarcza wyborne smaki oraz wyjątkową obsługę po przystępnej cenie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/07/2014
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Hardware / Information Systems