Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/2428


Obowiązki:

- organizacja i nadzorowanie pracy podległego personelu w czasie nieobecności kierownika sklepu,
- otwieranie oraz zamykanie zmiany poprzez dokonanie rozliczeń finansowych oraz przygotowanie dokumentów dobowych,
- zapewnienie prawidłowej obsługi klienta zgodnie ze standardami Firmy BIG STAR Limited.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • Oczekujemy: łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem, umiejętności pracy w zespole, znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Oferujemy Tobie: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczne godziny pracy, indywidualną ścieżkę rozwoju, pracę dla znanej marki, zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport, szkolenia sprzedażowe. Preferowany kontakt e-mail: rekrutacja@bigstar.com.pl (CV i list motywacyjny) lub osobisty w sklepie.


Miejsce pracy: Królowej Jadwigi 6, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/10/2019
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi