Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Centrum Restrukturyzacji i Windykacji/Biuro Monitoringu, Restrukturyzacji i Windykacji/ Zespół Monitoringu Telefonicznego/ Sekcja Monitoringu Telefonicznego
Nr ref.: CEN/AS/19/2019
Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:
cechują Cię wysokie umiejętności negocjacyjne
jesteś komunikatywny
jesteś dyspozycyjny – praca w systemie 2- zmianowym
dobrze organizujesz własną pracę, myślisz analitycznie, jesteś odporny emocjonalnie oraz sumienny, staranny i dokładny
masz minimum średnie wykształcenie
swobodnie poruszasz się w ramach pakietu MS Office
doświadczenie zawodowe w obszarach usług finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem monitoringu i windykacji należności - będzie dodatkowym atutem
Mamy dla Ciebie ofertę pracy, która polega na:
obsłudze telefonicznej wybranych klientów indywidualnych i instytucjonalnych Banku
czynnym udziale w procesie odzyskiwania na drodze polubownej należności będących w zakresie obsługi Biura
analizie i monitorowaniu efektywności prowadzonych przez Biuro działań restrukturyzacyjnych i windykacyjnych
monitoringu spłat i realizacji ugód i porozumień dotyczących restrukturyzacji wierzytelności zawartych przez Biuro
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?