Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1 000 000 Klientów, rejestrując ponad 4 000 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie i w ramach tych działań firma zabezpieczyła ponad 600 000 domen, zarejestrowanych w nazwa.pl i obsługiwanych na serwerach DNS Anycast nazwa.pl, komercyjnymi certyfikatami nazwaSSL DV.
Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient-usługodawca.
Młodszy Specjalista SEM
Miejsce pracy: KrakówJeżeli ciekawią Cię możliwości jakie stwarza online marketing, pasjonujesz się nowymi technologiami i stawiasz na stałe poszerzanie swojej wiedzy, dołącz do nas :)
Dlaczego my?
- pełna wyzwań praca w przyjaznej atmosferze
- wdrożenie do pracy poprzez szkolenia, m.in. szkolenie produktowe
- wsparcie przełożonych i doświadczonych współpracowników
- umowa o pracę (lub inna forma współpracy według preferencji)
- komfortowe biuro w Krakowie
- stałe podnoszenie kompetencji poprzez udział w coachingach i szkoleniach
- możliwość awansu na wyższe stanowiska oraz udział w rekrutacjach wewnętrznych
- pakiet atrakcyjnych benefitów (dofinansowanie do pakietu sportowego oraz prywatnej opieki medycznej)
- kalendarz imprez firmowych
- zniżki na usługi firmy oraz wiele więcej… (m.in. pakiet startowy, cykliczne niespodzianki, imprezy integracyjne)
Jakie będą Twoje zadania?
- przygotowywanie oraz wdrażanie kampanii reklamowych pod okiem specjalistów
- pogłębianie wiedzy oraz praca z takimi narzędziami jak: Google Tag Manager, Google Analytics, Google AdWords
- samodzielna optymalizacja oraz rekomendacja kampanii
- wdrożenia z wykorzystaniem Google Tag Managera oparte na kodzie strony;
- pozyskiwanie informacji z narzędzi zewnętrznych także tych nie przygotowanych do kampanii AdWords
- raportowanie
Kogo poszukujemy?
- możesz pochwalić się rocznym doświadczeniem z zakresu kampanii PPC
- znasz dobrze system Google AdWords
- potrafisz posługiwać się narzędziami: Google Analytics, Edytor Google AdWords, Planer Słów Kluczowych, Planer Kampanii Display
- posiadasz umiejętności analityczne i wiesz czym różni się wymiar od danych
- masz doświadczenie w przygotowywaniu kampanii w sieci wyszukiwania
- swobodnie posługujesz się MS Excel
- posiadasz certyfikaty Academy for Ads
- cechuje Cię samodzielność i odpowiedzialnie podchodzisz do wykonywanych zadań
Dodatkowym atutem będzie:
- podstawowa znajomość Google Tag Managera
- umiejętność samodzielnego pozyskiwania informacji
- podstawowa znajomość kampanii w systemie Facebook Ads
- podstawowa znajomość HTML