• telefoniczna i elektroniczna obsługa zgłoszeń dotyczących funkcjonowania Placówek Partnerskich,
• telefoniczne wsparcie pracowników Placówek Partnerskich w zakresie procesowania wniosków o produkt bankowy (kredytowy i depozytowy)
• obsługa korespondencji elektronicznej (skrzynka funkcyjna)
• współpraca z pozostałymi komórkami Banku uczestniczącymi w procesowaniu / sprzedaży produktów bankowych
• opracowywanie i przygotowywanie dodatkowych materiałów dydaktycznych dla pracowników Placówek Partnerskich,
• przygotowywanie i wysyłka komunikatów do Placówek Partnerskich,
• przygotowywanie prezentacji w Power Point,
• przygotowywanie zestawień i raportów w Excelu.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe,
• umiejętności pracy z zespołem
• samodzielność i systematyczność w wykonywaniu obowiązków
• wysoki poziom umiejętności interpersonalnych,
• umiejętność redagowania pism,
• umiejętności działania pod presją czasu
• mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta w instytucji finansowej.
Oferujemy:
• pracę w zespole doświadczonych i wysoko zmotywowanych ludzi
• wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji
• atrakcyjne wynagrodzenie
• narzędzia niezbędne do pracy
• pakiet socjalny
FM Bank jest instytucją skoncentrowaną na finansowaniu rozwoju mi... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.