#

Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta

nazwa.pl- AW

Rzeszów, podkarpackie

nazwa.pl- AW
Firma nazwa.pl to nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych. To także lider w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie.

Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1 000 000 Klientów, rejestrując ponad 4 000 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie i w ramach tych działań firma zabezpieczyła ponad 600 000 domen, zarejestrowanych w nazwa.pl i obsługiwanych na serwerach DNS Anycast nazwa.pl, komercyjnymi certyfikatami nazwaSSL DV.

Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient-usługodawca.

Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Rzeszów

Zespół Technicznej Obsługi Klienta to grupa młodych specjalistów odpowiadających za analizę błędów aplikacji, przywracanie kopii bezpieczeństwa, analizę logów, wsparcie merytoryczne, obsługę zgłoszeń abuse oraz pozostałych zapytań technicznych od naszych Klientów.

 

Jeśli jesteś osobą, która z entuzjazmem i zaangażowaniem będzie rozwiązywała problemy techniczne Klientów i chcesz pracować w zespole pasjonatów branży IT, to nie czekaj dłużej i aplikuj!

 

Do Twoich zadań będzie należało

  • mailowa obsługa Klientów w zakresie technicznym, sporadycznie poprzez inne kanały komunikacji (telefon, livechat)
  • wsparcie w drobnych pracach technicznych przy sprzęcie serwerowym oraz konsumenckim,
  • bezpośrednia obsługa Klientów w biurze handlowym,
  • udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie Klientów o postępach w rozwiązywaniu ich problemów,
  • techniczne wsparcie merytoryczne dla osób pracujących w Dziale Obsługi Klienta,
  • analiza i rozpatrywanie spraw typu ‘abuse’.

 

Wymagania:

  • sprawnie poruszasz się w konsoli systemu Linux,
  • potrafisz czytać ze zrozumieniem dokumentację w języku angielskim,
  • jesteś osobą samodzielną,
  • posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi,
  • możesz pochwalić się doświadczeniem na podobnym stanowisku w firmie działającej w zakresie technologii internetowych,
  • bardzo dobrze znasz zasady pisowni języka polskiego,
  • jesteś dyspozycyjny oraz otwarty na nowe wyzwania, to właśnie na Ciebie czekamy!

 

Twoim dodatkowym atutem będzie

  • znajomość branży domenowej i hostingowej,
  • umiejętność interpretacji logów oraz działania protokołów (SMTP, POP3/IMAP,SSL etc.),
  • tworzenie prostych zapytań SQL (MySQL/PostgreSQL),
  • podstawowa umiejętność pisania skryptów,
  • wiedza na temat instalacji i konfiguracji środowiska Linux,
  • znajomość wyrażeń regularnych,
  • umiejętność instalacji i konfiguracji CMS (Joomla, Wordpress, Drupal),
  • znajomość technik wirtualizacji,
  • doświadczenie w technicznej obsłudze Klienta,
  • obsługa popularnych systemów ticketowo-projektowych.

 

Nie wymagamy doświadczenia w firmach IT i jesteśmy otwarci na osoby bez wykształcenia kierunkowego. Najważniejsze są dla nas Twoje umiejętności techniczne oraz gotowość do poszerzania swojej wiedzy. Jeżeli masz wątpliwości czy Twoje umiejętności są wystarczające, ale zainteresowała Cię oferta – aplikuj i napisz kilka słów o sobie! Chętnie zapoznamy się z Twoimi dokumentami.

 

W zamian zaoferujemy Ci pasjonującą, pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze, nowoczesne biuro w niedalekiej odległości od centrum, możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych szkoleniach czy konferencjach, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz pracę na pełen etat.

Podoba Ci się taka perspektywa? Aplikuj! Prześlij nam swoje CV.
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o wypełnienie ankiety rekrutacyjnej online dostępnej po kliknięciu w przycisk APLIKUJ znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów, dostępna jest na stronie ankiety rekrutacyjnej.
nazwa.pl- AW nazwa.pl- AW

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi