Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
obsługa aplikacji do zarządzania kontaktami z Klientami,
realizacja kampanii marketingu bezpośredniego,
mapowanie procesów kampanijnych,
uczestnictwo w przygotowaniu materiałów wspierających kampanie (kreacje, e-mailingi, wiadomości SMS lub instrukcje dla call center),
monitorowanie przebiegu i wyników kampanii,
przygotowywanie analiz rynku i konkurencji,
współpraca z zespołami projektowymi (Dział Digital, Dział Marketingu, agencje reklamowe, dostawcy IT),
bogaty pakiet szkoleń i możliwość rozwoju kompetencji zawodowych.
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie,
możliwość rozwoju zawodowego,
umowe o pracę na okres ok. 13 miesięcy.
Coś wyjątkowego w Tobie:
wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów,
wysokie zdolności analityczne,
doświadczenie w pracy z systemem CRM i/lub Marketing Automation będzie dodatkowym atutem,
znajomość podstaw języka HTML będzie dodatkowym atutem,
dobra znajomość MS Office (Excel, PowerPoint),
dobre rozumienie procesów obsługi Klienta,
obowiązkowość, sumienność i precyzja,
dobra organizacja pracy,
umiejętność wyciągania wniosków,
mile widziane lekkie pióro.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Klauzula informacyjna Pracodawcy
Twoje dane będą przetwarzane przez Administratora Danych Osobowych dla potrzeb rekrutacji, tj. w procesie wyszukiwania odpowiednich kandydatów do zatrudnienia lub zarekomendowania ich naszym klientom. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na stronie OTTO.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?