Oferujemy:
• ciekawą pracę pełną wyzwań,
• praca w trybie jednozmianowym,
• szkolenia branżowe
• przyjazną atmosferę pracy w młodym dynamicznym zespole,
• staż na okres max 6 miesięcy i gwarancję późniejszego zatrudnienia na podstawie • umowy o pracę
Obowiązki:
• obsługa niezbędnych programów wykorzystywanych na stanowisku: dedykowane oprogramowanie sklepu, MS Office, program archiwizujący, kasa fiskalna, terminal płatniczy oraz inne urządzenia biurowe znajdujące się w firmie,
• obsługa Klientów internetowych oraz stacjonarnych sklepu,
• sporządzanie indywidualnych wycen dla klientów,
• obsługa w pełnym zakresie Reklamacji składanych przez Klientów, dostawców, firmy przewozowe,
• bieżąca obsługa Klientów, a także szybkie i efektywne rozwiązywanie zgłaszanych problemów reklamacyjnych,
• branie udziału w szkoleniach z zakresu wyposażenia łazienki oraz obsługi sklepu internetowego,
• realizacja założonych celów sprzedażowych,
• dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office i środowiska internetowego,
• umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze,
• sprawne posługiwanie się językiem polskim,
• rzetelność i dobra organizacja pracy,
• duża chęć nauki nowych rzeczy,
• wysoka kultura osobista.
• kultura osobista.
Enano to firma rodzinna, która na rynku sprzedaży internetowej działa od... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.