Młodszy Specjalista ds Rozpatrywania Reklamacji z językiem duńskim
Warszawa Młodszy Specjalista ds Rozpatrywania Reklamacji z językiem duńskim
Warszawa
NR REF.: 1089286
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży SSC/BPO poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko Młodszego Specjalisty z językiem Duńskim w Zespole Rozpatrywania Reklamacji.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozpatrywanie skarg oraz odpowiadanie na wszelkie zapytania Klientów Duńskich poprzez różne kanały, przede wszystkim jednak drogą mailową. Młodszy Specjalista ds. Rozpatrywania Reklamacji zajmie się również identyfikacją przyczyn i poszukiwaniem rozwiązań pojawiających się problemów. Praca na tym stanowisku opiera się na ścisłej współpracy z innymi zespołami.
Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy oraz obsługę Klienta zagranicznego wymagamy znajomości języka duńskiego oraz angielskiego na poziomach minimum odpowiednio B2 oraz B1. Dodatkowo oczekujemy bardzo dobrej znajomości programu MS Office, przede wszystkim Word i Excel. Doświadczenie w obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem. Poszukujemy Kandydatów, którym nie obca wielozadaniowość, są elastyczni, komunikatywni i głodni rozwoju. Do aplikowania zachęcamy przede wszystkim osoby, które wiążą rozwój swojej kariery zawodowej z obszarem finansów i rachunkowości.
Oferujemy stałą pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością współpracy dla globalnych Klientów, w oparciu o metodologię Lean Six System oraz pakiet szkoleń na początek zatrudnienia w ramach programu wdrożeniowego. Ponadto Klient zapewnia możliwość zaangażowania się w różnego rodzaju inicjatywy firmowe, zarówno kulturalne czy sportowe jak i CSR. Prócz atrakcyjnego wynagrodzenia zapewniamy również pakiet benefitów pozapłacowych.
Warszawa
NR REF.: 1089286
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży SSC/BPO poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko Młodszego Specjalisty z językiem Duńskim w Zespole Rozpatrywania Reklamacji.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozpatrywanie skarg oraz odpowiadanie na wszelkie zapytania Klientów Duńskich poprzez różne kanały, przede wszystkim jednak drogą mailową. Młodszy Specjalista ds. Rozpatrywania Reklamacji zajmie się również identyfikacją przyczyn i poszukiwaniem rozwiązań pojawiających się problemów. Praca na tym stanowisku opiera się na ścisłej współpracy z innymi zespołami.
Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy oraz obsługę Klienta zagranicznego wymagamy znajomości języka duńskiego oraz angielskiego na poziomach minimum odpowiednio B2 oraz B1. Dodatkowo oczekujemy bardzo dobrej znajomości programu MS Office, przede wszystkim Word i Excel. Doświadczenie w obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem. Poszukujemy Kandydatów, którym nie obca wielozadaniowość, są elastyczni, komunikatywni i głodni rozwoju. Do aplikowania zachęcamy przede wszystkim osoby, które wiążą rozwój swojej kariery zawodowej z obszarem finansów i rachunkowości.
Oferujemy stałą pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością współpracy dla globalnych Klientów, w oparciu o metodologię Lean Six System oraz pakiet szkoleń na początek zatrudnienia w ramach programu wdrożeniowego. Ponadto Klient zapewnia możliwość zaangażowania się w różnego rodzaju inicjatywy firmowe, zarówno kulturalne czy sportowe jak i CSR. Prócz atrakcyjnego wynagrodzenia zapewniamy również pakiet benefitów pozapłacowych.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.