HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie do naszego biura poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- Realizacja projektów rekrutacyjnych;
- Zapewnienie sprawnej i jakościowej obsługi komunikacji z kandydatem na wszystkich etapach procesu rekrutacji;
- Przygotowywanie ogłoszeń, selekcja CV oraz przeprowadzanie wywiadów telefonicznych z kandydatami;
- Poszukiwania bezpośrednie oraz analiza rynku pod kątem dostępności najlepszych kandydatów;
- Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych w standardzie firmy;
- Stała współpraca z konsultantami oraz działem sprzedaży.
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego;
- Wykształcenie wyższe;
- Zainteresowanie obszarem HR, rekrutacją, ZZL;
- Wysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność, umiejętność budowania relacji;
- Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, kreatywność.
Oferujemy:
- Pracę w zgranym, dynamicznie działającym zespole;
- Rozwój w różnorodnym środowisku;
- Szkolenie pod kątem stanowiska;
- Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji;
- Ciekawą, pełną wyzwań samodzielną pracę w przyjaznej atmosferze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".