W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatki na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Faktur w Biurze Obsługi Klienta
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
• prawidłowe wystawianie dokumentów sprzedaży,
• prawidłowe wystawianie dokumentów wydań i przyjęć magazynowych,
• przygotowywanie, kompletowanie dokumentów dla poszczególnych regionów,
• bieżąca obsługa reklamacji Klientów,
• praca w systemie zmianowym.
• bardzo dobra organizacja pracy,
• chęć podnoszenia kwalifikacji,
• umiejętność obsługi pakietu MS Office,
• samodzielność w podejmowaniu decyzji,
• łatwość nawiązywania kontaktów,
• dyspozycyjność,
• systematyczność.
W zamian oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• możliwość rozwoju zawodowego
Bio Planet S.A. zajmuje się dystrybucją zdrowej żywności, ekologi... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.