Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja: WarszawaNaszym Klientem jest jeden ze światowych liderów rynku technologii medycznej. Od 40 lat działa na rynku polskim zwiększając wydajność leczenia oraz placówek medycznych, dzięki innowacyjnym produktom i usługom. Organizacja została wyróżniona jako jedno z Najlepszych Miejsc Pracy w 2018 roku w plebiscycie Great Place to Work.
Poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta odpowiedzialnego za zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta Wewnętrznego (przedstawicieli handlowych) oraz posprzedażową obsługę Klientów Biznesowych z branży medycznej. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientami, obsługę wewnętrznego systemu w zakresie zamówień, koordynacje dostaw towarów do Klientów, współpracę z działem finansowym oraz wykonywanie prac administracyjno-biurowych.
Nasz Klient zapewnia:
- Biuro w dogodnej lokalizacji - Warszawa Ursynów,
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
- Praca od poniedziału do piątku 9-17:30,
- Możliwości rozwoju,
- Pracę w silnej i dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2),
- Komunikatywność, zaangażowanie i samodzielność.