Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów
Lokalizacja: WarszawaTwoja przyszła Firma:
Naszym Klientem jest międzynarodowa Firma, będąca liderem portali rezerwacyjnych. Swoim Klientom proponuje noclegi na 5 kontynentach, w ponad 200 000 obiektach noclegowych. W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy obecnie Kandydatów/Kandydatek na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Do Twoich zadań na powyższym stanowisku należeć będzie kontakt mailowy i telefoniczny z partnerami, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych potencjalnych partnerów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji, dbanie o profesjonalny wizerunek Firmy, zarządzanie i koordynacja planów dla poszczególnych partnerów. Dodatkowo Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta będzie współpracował z działem Sprzedaży i Marketingu oraz koordynował przepływ informacji.
Posiadasz niewielkie doświadczenie zawodowe lub poszukujesz swojej pierwszej pracy? Jesteś osobą otwartą, komunikatywną i pro aktywną? Nie czekaj! Aplikuj na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta i zdobądź doświadczenie zawodowe w międzynarodowej organizacji!
Nasz Klient zapewnia:
- Świetną lokalizację w samym Centrum Warszawy.
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (8:00-16:30).
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
- Współpracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Dyspozycyjność do podjęcia pracy od zaraz w pełnym wymiarze godzin.
- Pierwsze doświadczenie we współpracy z Klientem mile widziane.
- Otwartość na kontakt z Klientem, chęć do nauki i rozwijania nowych umiejętności.
- Umiejętność pracy zespołowej, proaktywność w działaniu.