Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa
NR REF.: 1078070
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży automotive, poszukujemy obecnie osoby chętnej do podjęcia pracy na okres 12 – 18 miesięcy na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie współpracować z Kierownikiem ds. Obsługi Klienta przy codziennych obowiązkach. Do jej głównych zadań będzie należało dbanie o relacje z Klientami, rozpatrywanie złożonych reklamacji, przygotowywanie analiz i raportów dotyczących flot Klientów, nadzór nad zamawianiem oraz dostarczaniem samochodów.
Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego lub bycia w trakcie studiów, posługiwania się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie oraz znajomości pakietu MS Office. Idealnych kandydatów powinna cechować otwartość, komunikacja i umiejętność pracy w grupie. Poszukujemy osób samodzielnych, nastawionych na realizację celów, potrafiących dobrze zorganizować pracę oraz pracować pod presją czasu. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta w sektorze B2B.
Nasz Klient oferuje pracę na pełen etat, wynagrodzenie w wysokości 3000 – 3500 zł brutto (w zależności od kompetencji i doświadczenia kandydata), prywatną opiekę medyczną oraz możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
Warszawa
NR REF.: 1078070
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży automotive, poszukujemy obecnie osoby chętnej do podjęcia pracy na okres 12 – 18 miesięcy na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie współpracować z Kierownikiem ds. Obsługi Klienta przy codziennych obowiązkach. Do jej głównych zadań będzie należało dbanie o relacje z Klientami, rozpatrywanie złożonych reklamacji, przygotowywanie analiz i raportów dotyczących flot Klientów, nadzór nad zamawianiem oraz dostarczaniem samochodów.
Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego lub bycia w trakcie studiów, posługiwania się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie oraz znajomości pakietu MS Office. Idealnych kandydatów powinna cechować otwartość, komunikacja i umiejętność pracy w grupie. Poszukujemy osób samodzielnych, nastawionych na realizację celów, potrafiących dobrze zorganizować pracę oraz pracować pod presją czasu. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta w sektorze B2B.
Nasz Klient oferuje pracę na pełen etat, wynagrodzenie w wysokości 3000 – 3500 zł brutto (w zależności od kompetencji i doświadczenia kandydata), prywatną opiekę medyczną oraz możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.