Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Police Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Police
NR REF.: 1079497
Dla naszego Klienta,międzynarodowej firmy z branży poligraficznej, poszukujemy obecnie osoby chętnej do podjęcia pracy na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Osoba zatrudniona na tym stanowiskubędzie odpowiedzialna za obsługę zamówień Klientów podczas całego procesu, rozwiązywanie skarg oraz problemów Klientów w celu osiągnięcia ich pełnej satysfakcji, zapewnienie bardzo dobrze funkcjonującego serwisu informacyjnego, w tym rozwiązywanie problemów oraz doradztwo Klientom odnośnie produktów firmy (telefonicznie oraz mailowo), budowanie i podtrzymywanie relacji z Klientami oraz bycie skutecznym pośrednikiem pomiędzy Klientem a Działem Produkcji.
Od kandydatów oczekujemybardzo dobrego posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie, znajomości pakietu MS Office oraz bardzo dobrej obsługi komputera. Idealnych kandydatów powinna cechować otwartość, proaktywność, dbałość o szczegóły. Poszukujemy osób myślących logiczne i biorących odpowiedzialność za powierzone im zadania, potrafiących dobrze zorganizować swoją pracę, szybko uczących się oraz potrafiących działać wielozadaniowo. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obszarze obsługi Klienta bądź w sprzedaży.
Nasz Klient oferujepracę na pełen etat, umowę o pracę, wynagrodzenie w wysokości 2800 – 3500 zł brutto wraz z systemem premiowym (w zależności od kompetencji i doświadczenia kandydata), możliwość zdobywania doświadczenia w rozwojowej branży i firmie oraz pracę w międzynarodowym środowisku w dynamicznym zespole.
Police
NR REF.: 1079497
Dla naszego Klienta,międzynarodowej firmy z branży poligraficznej, poszukujemy obecnie osoby chętnej do podjęcia pracy na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Osoba zatrudniona na tym stanowiskubędzie odpowiedzialna za obsługę zamówień Klientów podczas całego procesu, rozwiązywanie skarg oraz problemów Klientów w celu osiągnięcia ich pełnej satysfakcji, zapewnienie bardzo dobrze funkcjonującego serwisu informacyjnego, w tym rozwiązywanie problemów oraz doradztwo Klientom odnośnie produktów firmy (telefonicznie oraz mailowo), budowanie i podtrzymywanie relacji z Klientami oraz bycie skutecznym pośrednikiem pomiędzy Klientem a Działem Produkcji.
Od kandydatów oczekujemybardzo dobrego posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie, znajomości pakietu MS Office oraz bardzo dobrej obsługi komputera. Idealnych kandydatów powinna cechować otwartość, proaktywność, dbałość o szczegóły. Poszukujemy osób myślących logiczne i biorących odpowiedzialność za powierzone im zadania, potrafiących dobrze zorganizować swoją pracę, szybko uczących się oraz potrafiących działać wielozadaniowo. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obszarze obsługi Klienta bądź w sprzedaży.
Nasz Klient oferujepracę na pełen etat, umowę o pracę, wynagrodzenie w wysokości 2800 – 3500 zł brutto wraz z systemem premiowym (w zależności od kompetencji i doświadczenia kandydata), możliwość zdobywania doświadczenia w rozwojowej branży i firmie oraz pracę w międzynarodowym środowisku w dynamicznym zespole.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.