FarmaProm to ponad 130 pozytywnie zakręconych osób. Od 2006 roku rozwijamy własne aplikacje webowe i mobilne, z których korzysta większość polskich firm farmaceutycznych. Znajdziesz nas w Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Mysłowicach.
Zapraszamy do galaktyki Grupy FarmaProm na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: KrakówZadania, jakie czekają na Ciebie:
- Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail, telefonicznie oraz programu TeamViewer
- Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia
- Współpraca z Działem IT w zakresie bieżących zapytań oraz zleceń Klientów
- Współpraca z zespołami projektowymi i zewnętrznymi zespołami (w ramach grupy)
- Wsparcie w innych zadaniach realizowanych przez Dział Obsługi Klienta
- Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Wymagania:
- Minimum 1 rok doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
- Umiejętność posługiwania się urządzeniami mobilnymi z systemem Android i/lub iOS
- Biegła znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
- Umiejętność określania priorytetów oraz pracy pod presją czasu
- Samodzielność i dokładność w działaniu
- Wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- Doświadczenie w obsłudze klienta anglojęzycznego - telefoniczne i mailowe
Z nami zyskasz:
- Umowę o pracę
- Udział w innowacyjnym i rozbudowanym projekcie IT skierowanym do Klientów branży farmaceutycznej
- Współtworzenie sukcesu polskiej, dynamicznie rozwijającej się firmy
Dodatkowe benefity:
Multisport
Opieka medyczna
Urlop urodzinowy
Nowe Technologie
System motywacyjny
Wyjazdy integracyjne
Świeżo mielona kawa
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje.