Zadania, jakie czekają na Ciebie:
- Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail oraz telefonicznie
- Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia
- Współpraca z Działem IT w zakresie bieżących zapytań Klientów
- Współpraca z zespołami projektowymi
Czego oczekujemy:
- Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta – praca w Helpdesku, na infolinii, w pomocy technicznej
- Wyższego wykształcenia - mile widziane przedmioty ścisłe
- Umiejętności posługiwania się urządzeniami mobilnymi z systemem Android i/lub iOS
- Biegłej znajomości pakietu MS Office (szczególnie Excel)
- Nastawienia na rezultat i samodzielności w działaniu
- Umiejętności określania priorytetów oraz pracy pod presją czasu
Mile widziane:
- Zainteresowanie branżą IT – łatwość w poruszaniu się w tematach nowych technologii
- Czynnego prawa jazdy kat. B
Z nami zyskasz:
- Udział w innowacyjnym i rozbudowanym projekcie IT skierowanym do Klientów branży farmaceutycznej
- Współtworzenie sukcesu polskiej, dynamicznie rozwijającej się firmy
- Uśmiechnięty i otwarty na rozmowę Zarząd
Zapraszamy do galaktyki Grupy FarmaProm na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Dodatkowe benefity:
Multisport
Opieka medyczna
Urlop urodzinowy
Nowe Technologie
System motywacyjny
Wyjazdy integracyjne
Świeżo mielona kawa
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje.