Cersanit S. A. poszukuje osoby na stanowisko:
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: KielceZespół Customer Service w Grupie Cersanit zajmuje się kompleksową obsługą Partnerów Handlowych z branży płytek ceramicznych oraz wyposażenia łazienek na rynku polskim. Do codziennych zadań specjalisty w Dziale CS należy realizacja zamówień klientów biznesowych, przekazywanie informacji o dostępności asortymentu, promowanie produktów, koordynowanie dostaw przy współpracy z Działem Logistyki oraz udzielanie pełnej informacji o statusie realizacji zamówień.
Co będzie należało do obowiązków pracownika?
- Kompleksowa obsługa zamówień partnerów biznesowych krajowych.
- Współpraca z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym z zachowaniem standardów obsługi.
- Sporządzanie raportów sprzedaży na przydzielonym rynku.
- Sporządzanie dokumentacji handlowo/logistycznej na przydzielonym rynku.
- Przestrzeganie obowiązujących warunków handlowych.
- Archiwizowanie dokumentów handlowych.
Czego oczekujemy od kandydatów?
- Zaangażowania i odpowiedzialnego podejścia do wykonywanych zadań.
- Gotowości do podejmowania nowych wyzwań.
- Komunikatywności, umiejętności pracy w zespole oraz systematyczności.
- Nastawienia na rozwój swoich umiejętności i kompetencji.
- Kreatywności i gotowości do zgłaszania nowych pomysłów i rozwiązań.
- Umiejętności pracy pod presją czasu i odporności na stres.
- Znajomości pakietu MS Office.
- Preferowani kandydaci z doświadczeniem w obsłudze klienta.
Prosimy o dopisanie poniższej klauzuli do przesłanego CV:
"Zgodnie z art.6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Cersanit S.A. z siedzibą w Kielcach (25-323) przy al. Solidarności 36."
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.