#

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Centrum Rozwoju i Edukacji Mandala Karina Indryka

Katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Jesteśmy firmą której osiągnięcia i sukces jest możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących Centrum Rozwoju i Edukacji, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów.

Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient – usługodawca.

 

POSZUKIWANY!

 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Katowice

 

Osoby, które obejmą to stanowisko będą odpowiedzialne za obsługę Klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna, livechat), świadcząc profesjonalną pomoc w zakresie oferowanych usług.

 

Jeśli:

  • posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi,
  • masz doskonałą dykcję,
  • miły głos
  • bardzo dobrze znasz zasady pisowni,
  • swobodnie poruszasz się w Internecie,
  • swobodnie poruszasz się w programie Word i Excel
  • jesteś chętny na rozwój i poszerzenie swoich kompetencji

to właśnie Ciebie szukamy!

 

Co będzie należało do Twoich obowiązków:

  • udzielanie informacji o usługach, pomoc i doradztwo Klientom,
  • obsługa klienta na każdym etapie procesu
  • oferowanie dodatkowych usług odpowiadających na aktualne potrzeby obsługiwanych Klientów.

 

Jeśli nie spełniasz wszystkich powyższych wymagań, ale jesteś osobą komunikatywną, lubisz pomagać (doświadczenie w obsłudze Klienta w Call Center będzie dodatkowym atutem),interesujesz się tematyką usług szkoleniowych, jesteś zmotywowany, aby rozwijać swoją wiedzę w tym zakresie i posiadasz łatwość przyswajania zagadnień technicznych również aplikuj!

 

W zamian zaoferujemy Ci:

  • wdrożenie do pracy poprzez szkolenia produktowe, z obsługi Klienta i sprzedażowe
  • pracę od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00
  • umowę o pracę
  • dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania
  • pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze
  • wsparcie przełożonych i doświadczonych współpracowników
  • komfortowe biuro w niedalekiej odległości od centrum Katowic
  • stałe podnoszenie kompetencji przez udział w coachingach i szkoleniach

 

Podoba Ci się taka perspektywa? Aplikuj! Prześlij nam swoje CV.

Prezentacja firmy

Wspieramy, pomagamy, wywołujemy uśmiech.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi