Jesteśmy firmą której osiągnięcia i sukces jest możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących Centrum Rozwoju i Edukacji, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów.
Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient – usługodawca.
POSZUKIWANY!
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Osoby, które obejmą to stanowisko będą odpowiedzialne za obsługę Klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna, livechat), świadcząc profesjonalną pomoc w zakresie oferowanych usług.
Jeśli:
to właśnie Ciebie szukamy!
Co będzie należało do Twoich obowiązków:
Jeśli nie spełniasz wszystkich powyższych wymagań, ale jesteś osobą komunikatywną, lubisz pomagać (doświadczenie w obsłudze Klienta w Call Center będzie dodatkowym atutem),interesujesz się tematyką usług szkoleniowych, jesteś zmotywowany, aby rozwijać swoją wiedzę w tym zakresie i posiadasz łatwość przyswajania zagadnień technicznych również aplikuj!
W zamian zaoferujemy Ci:
Podoba Ci się taka perspektywa? Aplikuj! Prześlij nam swoje CV.
Wspieramy, pomagamy, wywołujemy uśmiech.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.