Numer oferty: StPr/20/6193
Prowadzenie efektywnej komunikacji z klientami spółki, m.in. obsługa zapytań telefonicznych, korespondencji mailowej, rozmawianie on-line z klientami przez komunikatory typu live-chat, rozwiązywanie zgłaszanych przez klientów spraw lub przekazywanie ich odpowiednim osobom, udzielanie klientom rzetelnych informacji (dostępnych w systemach firmy - typu dostępność produktu, status złożonego zamówienia, godziny pracy salonu i dostępne formy płatności, przesłanie duplikatu faktury) oraz rozwiązywanie podstawowych problemów zgłaszanych przez klientów oraz rozwijanie wiedzy własnej z zakresu oferowanego asortymentu, zachowanie należytego poziomu jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy oraz przestrzeganie procedur wewnątrzfirmowych. Praca od poniedziałku do piątku, w przedziale godzinowym: 8-18. Elastyczny 8-godzinny czas pracy, ustalany według potrzeb pracowników.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Łostowicka 25a, 80-138 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Formularz aplikacyjny dostępny na stronie: https://cyfrowe.traffit.com/public/an/YjV3PQ==
Adres www: www.cyfrowe.biz.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.