Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - zmiany nocne
Co będziesz robić:
- obsługiwać klientów biznesowych drogą mailową i telefoniczną,
- wspierać klientów w obszarze autoryzowania transakcji,
- zastrzegać, aktywować i zmieniać statusy płatnicze.
Czego oczekujemy:
- proaktywności i nastawienia na potrzeby klienta,
- dyspozycyjności - praca odbywa się w systemie zmianowym - również zmiany nocne,
- dokładności, systematyczności,
- mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta,
- komunikatywnej znajomość języka angielskiego.
Co chcemy Ci dać:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowej korporacji
- pracę w dynamicznym, przyjaznym środowisku,
- umowę o pracę bezpośrednio w strukturach naszego klienta i atrakcyjne wynagrodzenie,
- atrakcyjny pakiet benefitów (m. in. Karta Multisport, opieka medyczna) oraz dofinansowanie do zajęć językowych,
- dogodną lokalizację biura w Alejach Jerozolimskich.
Numer referencyjny: MSOKK/WA2/06/2018