HRO Recruitment to brand firmy HRO Personnel, dynamicznie rozwijającego się dostawcy usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
• Obsługa klienta w języku niemieckim i angielskim (w tym kontakt e-mailowy i telefoniczny);
• Redagowanie korespondencji;
• Współpraca z podmiotami zaangażowanymi w obsługę funduszy inwestycyjnych;
• Analiza dokumentów;
• Obsługa reklamacji.
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom zaawansowany, umożliwiający komunikację oraz pracę z dokumentami na dobrym poziomie) oraz angielskiego
• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, kierunki związane z finansami, bankowością, rachunkowością, ekonomią itp.
• Bardzo dobra obsługa komputera w zakresie MS Office
• Komunikatywność
• Wysoka kultura osobista
• Dokładność
• Umiejętność pracy w zespole
• Dobra organizacja pracy
Oferujemy:
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
• Wynagrodzenie dostosowane do poziomu doświadczenia i kompetencji;
• Pracę w ambitnym, dynamicznym zespole;
• Udział w projektach międzynarodowych;
• Prywatną opiekę medyczną i pakiet rekreacyjny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".