Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 28/09/2016.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - język niemiecki

02-515 Warszawa, mazowieckie

Elavon Financial Services Limited Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Opis stanowiska pracy

 

Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku niemieckim, angielskim i polskim w zakresie:

• Autoryzacji transakcji;

• Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur.

• Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych;

• Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami.

 

Od Kandydatów oczekujemy:

• Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego;

• Minimum dobrej znajomości języka angielskiego, pozwalającej na swobodną komunikację;

• Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności;

• Gotowości do pracy zmianowej, uwzględniającej również weekendy;

• Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office.

 

Kandydatom na to stanowisko oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;

• Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, bonusy pieniężne zależne od wyników pracy;

• Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;

• Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;

• Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;

• Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.

 

Wymagania

 

 

 

 

Prezentacja firmy

Elavon Merchant Services jest liderem akceptacji kart płatniczych w Europie. Dzięki... swojemu doświadczeniu na europejskim rynku płatności elektronicznych, dostarczamy naszym Klientom bezpieczne i konkurencyjne cenowo kompleksowe rozwiązania – korzystając z najnowocześniejszej technologii, wspartej wysokiej jakości obsługą klienta. W związku z rozwojem Centrum Operacyjnego w Warszawie poszukujemy osób, które z entuzjazmem i pasją podejdą do wyzwań, jakie stwarza praca w dynamicznym środowisku międzynarodowej organizacji.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/05/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry