Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - język hiszpański
Miejsce pracy: WarszawaDane dotyczące oferty
Stawka: 4000,00Staż: 1 rok
Zmianowość: inna
Rodzaj zat.: Umowa na okres próbny
Dane dotyczące wymagań
Wymagania: Wykształcenie minimum średnie; minimum 1 rok doświadczenia w pracy biurowej; łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność; gotowość do pracy zmianowej, uwzględniającej również weekendy; zdolności analityczne; bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office; bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego oraz minimum dobra znajomość języka angielskiego. Zakres obowiązków: obsługa telefoniczna klientów firmy w języku hiszpańskim, angielskim i polskim w zakresie: rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; wsparcia w zakresie obsługi terminali POS; udzielanie informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa transakcji; utrzymywania pozytywnych relacji z klientami. Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce; bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, bonusy pieniężne zależne od wyników pracy; zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane; jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy; pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi. Osoby zainteresowane ofertą proszone są o aplikowanie poprzez stronę internetową www.elavon.pl (zakładka kariera).Języki: angielski
Dane kontaktowe