Młodszy specjalista ds. obsługi klienta- język angielski
Miejsce pracy: WarszawaDane dotyczące oferty
Stawka: 3500,00Zmianowość: inna
Rodzaj zat.: Umowa na okres próbny
Dane dotyczące wymagań
Wymagania: Od Kandydatów pracodawca oczekuje: biegłej znajomości języka angielskiego; znajomość języka niemieckiego, hiszpańskiego, holenderskiego lub francuskiego będzie dodatkowym atutem; łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności; gotowości do pracy zmianowej, uwzględniającej również weekendy; bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office. Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie: autoryzacji transakcji; rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; wsparcia w zakresie obsługi terminali POS; utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami. Kandydatom na to stanowisko oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce; bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, bonusy pieniężne zależne od wyników pracy; zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane; jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy; pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi; przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę. Wysokość wynagrodzenia 3500 zł brutto. Osoby zainteresowane ofertą proszone są o aplikowanie poprzez stronę internetową www.elavon.comJęzyki: angielski
Dane kontaktowe