Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Plus Kadra Sp. z o.o. należy do europejskiej grupy kapitałowej zajmującej się Doradztwem Personalnym i Pracą Tymczasową. Działamy na terenie sześciu krajów Europy zachodniej i centralnej. W Polsce prowadzimy działalność od 2005 roku świadcząc najwyższej jakości usługi z zakresu Outsourcingu i Pracy Tymczasowej.
Plus Kadra Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 1676.
Zakres obowiązków:
1. Bieżąca obsługa Klienta
-stały kontakt telefoniczny i mailowy z działem Customer Service i Call Center
-budowanie relacji z Klientem
-prowadzenie rejestru zgłoszeń reklamacyjnych
-rzetelne rejestrowanie własnych działań
-szybkie rozwiązywanie problemów
2. Nadzór nad bieżącą realizacją
-raportowanie i kontrola jakościowa
-nadzór nad zleceniami klienta
-bieżąca kontrola parametrów jakościowych
-kontrola i weryfikacja procedur operacyjnych
-nadzór nad rejestrem zdarzeń niezgodnych
-weryfikacja reklamacji operacyjnych
-wyjaśnianie spraw spornych Klienta z działem operacyjnym
3. Prace systemowe
-potwierdzanie danych w systemach logistycznych
-raportowanie
Wymagania:
• Wykształcenie średnie/wyższe
• Doświadczenia w obsłudze Klienta i Call Center
• Bardzo sprawna obsługa pakietu MS Office
• Bardzo dobra organizacja pracy
• Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
• Dokładność w wykonywaniu obowiązków i systematyczność
• Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego lub innych języków obcych
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?